Friday, July 1, 2011

main masak2..

kesinambungan dari entry aqeef tak sihat tu, mase balik dr klinik, nyinggah la kedai runcit sebelah tu. aqeef kalau nmpk kedai mmg x sah kalau tak singgah. eza pun bawa auni sekali ke kedai. memule aqeef nmpk otomen la, terpaksa beli. then auni beli menan masak2. kat dlm kete otw nak balik, memasing nak tukar menan. aqeef nak menan masak2, auni nak otomen, ah sudah!

x dibagi 2 2 melalak dlm kete, nak tak nak terpaksa juga bagi, terus diam. x faham lah, tergelak sakan kami 2 org tgk perangai anak2. maybe diorg dah jemu main menan yg same kot. kahkah! tp mase hantar eza balik, auni x nak otomen tu, dia tinggal dlm kete. tp aqeef xmo pulang menan masak2.. apekah?? same cam fahim anak eima gak, hehe..

colouring tu yg menggoda kot..

 dah byk kali dia nak beli tp saya yg x kasi..


lepas gian, haha..

note : x suke menan kecik2 ni, mule la dia baling merata, penat kutip..

4 comments:

eima said...

hahaha skrg menan anak aku tu dlm bilik air .. die memasak dlm bilik air plak ... haha mama tak marah klu bubuh air ...

♥mama eza♥ said...

WAH DAH RASMI MAINAN MASAK2..KEMAIN..PASNE LEH JADIK CHEF..HAHAHA

eB ezrin said...

hik3... aper slhnyer bakap chef tuh :)

Puan Kutu said...

bg jer la.dia suka msk tuh,skang ramai per chef lelaki..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize