Thursday, August 26, 2010

alhamdulillah..rezeki berganda lg di bulan ramadhan..

di pagi yg mulia ini saya sekali lg ingin memanjatkan kesyukuran kerana smlm diberi kabar berita Kerajaan akan memberikan duit raya RM500 kepada kakitangan awam seperti saya ni..walaupun baru je dpt rezeki lebih bulan ni,digandakan lg dengan rezeki duit raya..alhamdulillah...

duit ni kena la saving skit..kalau x sedar mmg kuar laju je mcm air..
kena berbelanja dengan berhemah ni dan rasanye saya dah listkan keperluan yg nak dibeli..
ptg smlm saya sgt lah bizi sampai xtau citer pasal duit raya ni..

tup tup dpt emel dr incik hubby :
'yeaah..dpt duit raya RM500 erk..nak pow jgk..'

dan saya cuma sempat balas :
'cis!'

eh..eh..ayat kasar ke tu ek? saya x sengaja..ampun bang...
semalam saya telah menapau TCRS utk menu berbuka kami..
dan juga iceblended green tea di SR..
terpengaruh kat blog kengkawan la ni..hahaha..


eceh..mentang² dah gaji..hehehe..
dan yg x bestnye mase saya nak kuarkan duit kat a*bank sbb takut ramai org kat m**bank..
kuar resit tp duit x kuar..dah 2 kali try xleh,tp bile check kat maybank duit dah kurang..aiyak!
gabra sungguh mase tu...x baik tau diorg buat camni..uwaaa!!!
balik² tu saya check m2u online tgk duit tu dah crdt balik..yess!
bikin suspender je tau..hahahaha...camane ntah bole jd camtu..
yg penting duit dah ade balik,bole la teruskan niat bersoping kan shinnaz??
tunggu duit kau masuk pulak ek..sabar tau..
nanti kite soping sesame..hehehe..

nota ummiaqeef : incik hubby mc pulak hari ni sakit perut..tetibe je perut ni terasa sakit pulak...alasan nak mc jugak kekdahnye..wakakaka..




No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize