Tuesday, August 16, 2011

kesian kasut ku haus..

eh heels saya haus.. dia puasa jugak sama mcm tuan dia..haha.. no lah, sebelum ni perasan yg tumit heels belah kanan i dah nampak besi kat dlm tu.. harini perasan belah kiri pulak.. uwaa!! patut la bila jalan ada bunyi tik tok tik tok..

see?

tu dia dah miss call lah tu suruh tukar baru, ahaks! ada² je tau time nak raya time tu la nak rosak. bole baiki kan gini? kat umah ade sepasang kasut jd gitu gak, kasut hantaran kawin dulu, sob..sob.. mahu cari juga heels baru utk g opis nih tp sik la x berkenan. tp ade aim 1 tu yg jenis bertutup. rase mcm nak pakai kasut bertutup lak, hehe..

utk raya perlu kah? erm... kena calculate dulu ni sblm membeli.. saya mmg jenis suke pakai kasut sampai jahanam.. masalahnye ade lg 2 pasang tu tinggi sgt lah x selesa tau sik nak terpelecok je kalau jalan. mmg jarang pakai lah..rasa nak sedekah je, sape nak? ekekeke..

note : kasut oo kasut.. time ni la kau nak rosak yek..hehe

7 comments:

MRS. K said...

beli baru jek.. kata bonus riban-riban.. hehe

~izan~ said...

boleh repair mcm tu,sbb izan ada dua pasang yg dah terkeluar besi dia kt tumit tu hihi..tp bley gnti..

jln2 pun bunyi berlaga je kan dgn lantai hehe

♥mama eza♥ said...

jom sopping kasut..huhu

eB ezrin said...

eB sellau jadik g2. esp brand vinci. hu2

MrS. F!zA said...

ngilu bila besi tu laga ngna lantai..ekekeke.alah beli jelah yg baru utk raya..langsir cantik boleh beli tu..hahaha

eima said...

aku dah lama tak pakai heel...huhu dah 3 tahun lebih sudah ... tak sanggup aku....pakai comfort je

L said...

beli jerk baru..huhu

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize