Monday, August 15, 2011

desert ramadhan ke-14

semalam ingat nak masak utk berbuka.. tp incik hubby kata x payah, dia nak ajak g bazar ramadhan putrajaya. 1st time jejak sepanjang pose ni.. mmg crowded + panas + bau² hangit.. hahaha.. memacam la.. x sempat snap gambar makanan sbb sampai² rumah dah nak berbuka.

beli nasi kukus ayam berempah + popia basah + kuew teow + air mangga + kebab.. Alhamdulillah.. kenyang... malam skit saya try puding caramel buatan sendiri, haha.. asal boleh je buat tenghari smlm, gune apa yg ade kat rumah.. ni 1st trial.. ala² mcm taufu fa je..

 
baru kuar dr fridge..


alamak, lupe nak terbalikkan. x menyabo nak makan,hehe.. 

note : aqeef n abah dia x gemar, saya melantak sorang je dekat separuh loyang, wakakaka..

10 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

yums!

Pn. Zana said...

sy pun buat hari sabtu! smlm baru habis. sedap! haha..angkat bakul sndrii

eima said...

lain kali anto kat umah ckit ... hehehe

~izan~ said...

sedap tu! yg kat umah ni pun ada request suruh buat lagi..huhuhu...

tak terbalikkan pun takpe,sedap jugak kan =)

MrS. F!zA said...

kita kalo nk msk2 kena bt apa yg somi mkn sekali..mls nk msk yg sdri je mkn..tp stkt ni somi kita semua mskn dia mkn kot..hihihi

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

yummy... ;P

ummiaqeef said...

@Pn. Zana

tu la..sekali makan byk kali tambah..haha..

ummiaqeef said...

@eima

kalau umah kite sebelah menyebelah bole tukar2 makanan, sistem barter..ekeke..

ummiaqeef said...

@~izan~

kalau nmpk perangnye cantik skit kan..hehe..

ummiaqeef said...

@MrS. F!zA

saje buat ingatkan dia makan..tekak aqeef ngan abah dia lbh kurang.. kuih lembik2 ni x berapa..hihi..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize