Thursday, July 7, 2011

rezeki di hari khamis

Alhamdulillah... lunch td ade org belanja.. sebenarnya ada sorang 'encik' kat opis weolls tu konon tgh berdiet nak turunkan berat badan. then dia ckp dlm mase 3 bulan (start mac) dia nak turunkan berat badan sampai 15kg. giler ah! kalau 5kg percaya lah, haha.. weolls pun cabar la, kalau dlm mase 3 bulan dia x turun seberat tu dia kena belanja weolls.  dia pun setuju.. padan muke! haha.. gigih dlm mase 3 bulan dia bersenam + diet makan. sudahnye dlm mase 2 bulan je dia dah surrender sbb berat dia turun skit je. haaa...kan dah terjerat dgn kata² sendiri..

dan yang untungnye weolls la... huhu..



'encik' yg dimaksudkan kasi duit siap² dan x join sekali. siap tapau lg 3 set utk geng² lain, theyolls x dpt join td. so kepada 'encik' tu, TQVM! dgn ucapan, bile nak betting lg? hahaha..


4 comments:

MrS. F!zA said...

ouh ni belnja sbb org tu kalah la..ekekeke

eB ezrin said...

blajer ar,,, ;p

ummiaqeef said...

@MrS. F!zA

ha'ah..kesian kan? hehe

ummiaqeef said...

@eB ezrin

org yg belanje..rezeki jgn ditolak..hehe

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize