Thursday, March 24, 2011

pembantu rumah saya..

walaupun x pandai lipat kain tp pandai pass baju kat saya pun jadi la.. senang gak keje kan. ade pembantu tolong kuarkan baju dari hanger, hehe. tp nape ganas semacam je bagi baju tu nak oi, mcm x ikhlas je? manyak songeh la mak kau ni.. org dah tolong kira ok ape..hihi


video

nota ummiaqeef : dapat anak bujang rajin camni pun dah bersyukur.. yg ni menurun ummi dia. matilamak perasan rajin!  ;P

4 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

rajinnye aqeef! sejibik zakwan la..tp zakwan rajin tolon gmasa sidai baju ngan angkat baju jek, hehe

Iela Fazielah said...

anak teruna tolg lipat kain tu.... bertuah..

ummiaqeef said...

@Nad @ MamaZakwan

aqeef dari bagi baju masuk dlm mesin basuh, sidai baju, angkat baju, lipat je blm pandai..hehehe..pastu bawak masuk baju dah lipat dlm almari..sume nak buat..

ummiaqeef said...

@Iela Fazielah

hehe..harap2 lah rajin sampai ke besar.. ;P

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize