Tuesday, March 8, 2011

cara makan biskut versi aqeef

auntie² di luar sana,

kali ni nak share cara² makan biskut yang ada inti/jem versi saya (aqeef).

bahan-bahan :
biskut yang ada inti/jem (saya guna biskut peanut butter)

cara-cara :
1) putar bahagian biskut yang atas - suap kat mulut ummi/abah/sesiapa saja yg berada di sebelah anda

2) korek inti/jem/peanut butter menggunakan jari telunjuk/ibu jari dan makan


3) biskut bahagian bawah pula suap lagi sekali kat ummi/abah/sesiapa saja yg berada di sebelah tadi

4) lakukan sehingga anda puas..



5) lastly, buat muka x bersalah pada ummi/abah/org di sebelah anda supaya mereka x jadi nak marah..hihi

yang benar,
~saya yang suke makan inti biskut/roti~

5 comments:

eima said...

hohoho aqeef suka makan krim je ek ...
jgn cirit sudah ....

cam ne la gaya nya aqeef bfast ..cekgu ctu ckp pg kadang2 mkn biskut...hoho
kat sape la die nk suap ...

ummiaqeef said...

@eima

aqeef mmg kerap poo poo,haha..nasib la,dah pesan kat cikgu dia mase 1st day tu,hehe.

nti suruh aqeef suap fahim ek,ekeke..tanye gak kenal fahim x? dia diam je no respond,hahaha

Ila said...

sama lah mcm faiz,mkn krim je...huhuhu...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hahahha...macam ini umi n abah boleh jadi gemok lah! mcm karipap org selalu makan kulitnya, inti buang..aqeef ni terbalik lahhhh...! hehe

e.l.i.z.@ said...

hmmm dh lama x cek nuff ni heheh

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize