Thursday, January 6, 2011

kejadian pagi ni..


selamat pagi..

i'm late today. sampai opis jam 8.09am mase scan pas kat mesin TAMS tu. pagi td kuar mcm biase tetibe stuck kat depa kuarters. hambik! 10-15 min kete x gerak². dah la ujan + ade kete rosak tgh² jalan. cis! patut la jem. asal ujan je jem? nak ilangkan tensi saya dan eza nyanyi dlm kete mengikut irama lagu yg berkumandang di hot.fm. gelak² dgr panggilan hangit, lawak giler cian akak tu kena tipu dek AG. suami dia suruh kenakan bini dia. kalau saya kena, mesti pitam coz AG kate suami dia kena tangkap dgn makcik umo 59thn. gabra giler akak tu. buatnye org tu ade sakit jantung,x ke naya? hehe

sampai ofis cpt² parking kete dan jalan laju² sambil pegang payung dan payungkan mak yong. eh,cam pantun lak. cepat² naik tangga coz nak kejar masa nak scan pas kat lobi. tetibe tgh naik tangga kasut saya sangkut dan tertanggal sblh. dah sebelah pakai kasut sebelah lg x pakai coz sebalah kasut dah tertinggal kat anak tangga tu. haih! time camni la nak jd camni. dah la ramai org kat blakang nak naik tangga tu jugak. malu tp buat muke x malu je, haha. eza sampai hati ko gelakkan aku! padan muke sbb pas ko tertinggal kat kete aku td,hihi. aku gelakkan ko pulak.

nota ummiaqeef : mencinye hp x siap lg.. xleh post gambar. : (


9 comments:

::Mamalyna:: said...

ari nie akak drive n kuar umah awal, so nasib baik tak tempuh jem tue..

mama_auni said...

hahhaa..tak tahan aku tgk kemain laju naik tangga...pastu aku lak yg tertinggal pas..hampes..

eima said...

aku jem gak .. sakit ati tul la...

tp tak plak terserempak ko ... keke

ummiaqeef said...

@::Mamalyna::

td jem sgt kat rumah kite tu sbb ade kereta rosak. tgh2 jalan lak tu. ujan pun jem jugak! tensi!

ummiaqeef said...

@mama_auni

nasib baik ko turun balik tgk. kalau dah rase x sedap ati tu msti ade yg x kena. tgk2 betul pas ko kat luar kete..

ummiaqeef said...

@eima

itu la...hari ni aku lambat skit kot..hehe

e.l.i.z.@ said...

sib baik ada radio kan..kalu tak, lg ler borink..
aiyooo laki dia suh kenakan bini dia..kalu eli pun, terkejut kena tangkap ngan makcik umo 59! eheheh

Ummiamsyar said...

HIHIHI... budak 'tetek' mmg cenggitu.. sama jer ngan amsyar.. harap2 dh beso nnti mereka reti la jadi lelaki yg ganteng.. :D

wan sujaihah said...
This comment has been removed by the author.

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize