Thursday, December 30, 2010

very the bizi..

alahai, x sempat nak bersosial hari ni. smlm cuti,masuk keje terus byk keje. ape kes? bos ade ni payah skit nak cilok berblogging. kena intai² dulu,kang kantoi x fasal² dia skodeng blog saya,ekekeke. hari ni kaki ku sakit/lenguh² gara² g berjalan kat kl nun. saya x pegi sogo pun tp dah lame teringin nak g pavi..ala pavillion lah. haha, giler jakun kan? naik monorail lg senang dr kl sentral terus benti kat bukit bintang. turun² tren dah nampak dah bangunan tu. kena jalan skit la..

jalan² cuci mata je,non ado la nak soping kat sane. nak masuk butik sembarangan mcm takut je,haha. majoriti butik mahal² la. tp ade juga yg mampu milik. kat situ beli baju aqeef je. then pegi level foodcourt, cari durian pancake. akhirnya dpt jugak merasa,siap tapau lg. ;P

 sedap yg amat sampai menjilat garfu,haha

lepas pegi pavi,pegi fahrenheit88 pulak building sebelah je. sempat sambar kasut sepasang,hihi. then pegi lot10 pulak building sblhnye lagi. kat situ shopping complex berderet. saje je menghabiskan masa kat situ,miahahaha. bukan senang nak dpt peluang mcm ni,tanpa handbag (anak). huhu. beli lebih kurang je pastu makan² dan balik la..letih tp best! haha. x sempat la nak citer panjang²,ni pun taip dr pg x habis². kejap benti,kejap sambung. gilos!

 
nota ummiaqeef : lenguh kaki hari ni.. yeay esok cuti!

1 comment:

eima said...

kesian nye ... hahah
aku pun tak penah pegi pavillion... hahaha

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize