Wednesday, December 29, 2010

saya cuti hari ni..

time ni rasenye tuan belog kedaung sedang dlm perjalanan ke KL. saje je dah lame bonar x jalan2 kat sane. almaklum,suami i jarang nak bawa ke sane, dia x berapa gemar dgn crowded2 + jem2 bagai. suami i keje tp mcm kedengki tgk saya cuti..haha..aqeef harusla tinggal dgn pengasuh. x daya den nak membawaknye.. dah lame x naik pengangkutan awam,teringin nak naik lrt. selain dpt kurangkan kesesakan,dpt juga jimat minyak dan tenaga. ehehehe..

nota ummiaqeef : entri pendek je. nak test jd x autopublish,ekekeke. later update..selamat bekerja uolls.. daaa ;P

5 comments:

eima said...

amboi soppin ke ...
nanti bgtau sogo sale ape yg murah mls nk pi terjah kang tak berbaloi byr parking ngan jem...

Pn. Zana said...

wah..jln2 pegi mana?:D

Ila said...

ape lagi,gi lah jalan2 cuci mata...hehehe

Shinnaz Ahmad Rasid said...

dah habis round? weh! winduuu ;p

sumysya said...

wuit...pi ngan sape sane tu??

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize