Tuesday, December 28, 2010

i'm craving for.......

 
~pic from google~

walaupun belum pernah rasa tp dah boleh bayangkan kelazatannye,terliur dah ni... kawan² sblm ni asik la citer pasal kelazatan pancake ni sampai saya sudah giler bayang.. esok mahu cuti berfoya-foya dan kalau sempat nak g cari la pancake ni. haha. giler kan? ni bukan mengidam ke ape,saje tuan punya diri nak menggedix..


nota ummiaqeef : agak kebizian skit hari ni,maklum..bos dah masuk.. curik² update ni sambil update hrmis..

8 comments:

lien said...

pancake ni sedap tau..best..best..:)

mama_auni said...

ko ne dah mcam org mengidam..sok cuti g la carik..ahaks...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hahah..cari jgn tak carik..sedap tau! tapi aku prefer durian lah..dia ada mcm2 perasa, nangka..manggo..apple lah..etc..:) happy holiday! haha.

ummiaqeef said...

@lien

kau lah punca aku teringin nak makan tau. asik2 citer pasal pancake tu..uwaa!!

ummiaqeef said...

@mama_auni

hehe..mmg aku yg ngidam..xde sape selain aku..huhu

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

xmau lain..mau duren jek..

MrS. F!zA said...

uishh pestaim tgk ni..mcm pau pon ada kan

lien said...

nanti tolong anta kat tgkt bawah ni yer..hukhu..da lama tak makan pancake durian ni..hukhukk

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize