Friday, December 10, 2010

terjebak tp suke!

lunch td pegi alamanda. hari ni x bawa kereta so camane nak pegi alamanda? ingat nak naik cab je tetibe bos eza offer ajak tumpang coz dia pun nak pegi sane. malu nak tumpang tp nanti kalau tolak kecik ati pulak. dah banyak kali dia ajak lunch tp x pernah ikut tau. tp kali ni tumpang pegi dan balik. jalan asing²,buleh gitu?

xtau nak pegi mane,otw nak pegi mcD shinnaz ajak singgah 1 kedai handbag. serius x pernah masuk kedai ni,siap tarik tangan shinnaz x kasi masuk. tp dia degil dan heret saya. help! jalan sambil tutup mata. ok saya tipu! tetibe...OMG! jumpa sling bag cantik..

*

*

*

*

*

kenapa mesti 5 bintang? 
5 bintang slalu utk kepuasan maximum kan? keji!

~sling bag inside~

nota ummiaqeef : x sabar mau posing sama sling bag baru! huhu.. matila incik hubby tau ni!


1 comment:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

ingat tau pesan aku. ckp beli kat d8 tau!

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize