Monday, October 11, 2010

backdated entry 2nd besday aqeef..

besday aqeef jatuh pada 14 september lalu (raya ke-5)..waktu tu ramai lg yg masih cuti raya tp saya dah start keje..rajin kan? kan? hehe..pengasuh dia masih cuti,so aqeef kena duduk umah nenek dengkil..makan dgn family in law je..beli kek ngan kfc je makan ramai² dgn sepupu² aqeef..

rasa mcm malu nak citer coz gambar mase tu saya x pakai tudung..hihi..xpela,saya upload sekeping dua je la..thn lps dia ngamuk² mase nak potong kek,x berapa nak menjadi sgt la..thn ni dia dah pandai malu² bile sume org nyanyikan utk dia..susah nak snap gambar malu dia tu..kihkih..


 kek-order hari ni-esok dapat-


balang gule² ni nenek sorokkan,bile aqeef dtg terus dia buat rete..


 baru lepas nyanyi lagu besday kat dia..

 nota ummiaqeef : benci lah upload gambar ni,pesal lembap?


No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize