Tuesday, September 28, 2010

keindahan alam semulajadi..

mood berblogging mcm biskut..
kejap ade kejap xde..
hari ni saya xde kawan..geng² gedix opis ade yg cuti n mc..
so saya xde geng nak huha..huha..
keje pun dah settle,so nak update skit je..

mase ni dah raya ke-2 di kg saya..
raya pertama saya beraya di rumah abg di pasir gudang dan umah paklong di felda berdekatan..
raya ke-2 duduk umah saje..xde ke mane..
ptg tu kebosanan saya dan kakak no.2 planning ke teluk sengat,kota tinggi..
kat situ ade taman buaya..pastu ade laut,kakak saya kate seberang laut tu singapore..
ye kot..saya pun x pasti..hehehe..
so pegi sane dah ptg sgt..taman buaya pun dah tutup..
dpt tgk sunset je..incik hubby saya pun ape lg..tidak melepaskan peluang ini..
jom layan pic yg x seberapa ni..


baby croc..

berenang² dlm tong..tgk kat kedai cino..

 baby crab..sedang berlari²an..


baby aqeef..eh..baby kah? tuo dah..


saya bersama kakak no.2,suami dia dan anak² buah..




 


baibai sunset..


 posing dulu sedas sebelum pulang..



nota ummiaqeef : lunch for today,spicy chicken mcdeluxe..yummylicious..

3 comments:

wan sujaihah said...

cantik nyer sunset tu...teringat saya masa honeymon kat langkawi...sekejat je matahati tu turun kan

Shinnaz Ahmad Rasid said...

tak suka buaya! huh!

kakyong said...

lamanya tak jengah roxy & aqeef... dah makin ensem anak teruna roxy ni...

http://www.kakyong.com/

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize