Wednesday, September 22, 2010

muke fotostat bapak tp perangai mcm ummi tau..

tgh duk ngadap pc td tetibe saya buat kembong mulut mcm ni...






xtau la nape ntah automatik akan buat mcm itu..
bese mcm tgh duduk²..buat keje..tgh drive..
pastu teringat kat aqeef yg suke buat mcm tu juga..
mase mandi pun dia suke buat jugak mungkin dia nak elak air masuk dlm mulut kot..
ape² la..janji ade jugak skit tabiat dia yg ikut saya..hahaha..
rajin tlg wat keje umah..ikut ckp saya..yg paling penting kan.....
dia suke kiss saya..dgn abah dia pulak mmg dia x gemar..
kahkahkah! kesian kat abah dia..lalalalala...


2 comments:

wan sujaihah said...

muncung yang mahal tu...nak tarik sikit leh :)

ummiaqeef said...

@wan sujaihah

hehe..sila..sila..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize