Thursday, August 12, 2010

walaupun dia nakal sgt tapi saya berbangga dgn dia..

cerita ini ingin saya kongsikan bersama..saya sgt berbangga dengan aqeef..walaupun dia blm pandai ckp sgt just simple² word tp dia faham ape yg saya tanya dan tunjuk tindakbalas yang betul..

macam weekend hari tu saya duk kat ruang tamu dgn aqeef..pastu saya cari broadband xde kat meja yg saya letak laptop tu..saya takut dia buang ikut tingkap umah tu je..kalau saya ckp broadband mane? bukan dia faham apa itu broadband..so,saya tunjuk kat tepi laptop tmpt cucuk broadband tu sambil tanya mane? terus dia tunjuk bakul menan dia..then dia punggah2 dan cari..bila jumpa dia bg saya..wah! sgt terharu..

walaupun dia sgt manja dan ngada² lebih..nakal..suke marah balik kalau kite marah dia..tp bila dah byk kemajuan pd diri dia buatkan saya tersenyum bangga..alhamdulillah,dah besar anak ummi..byk lg aksi dia yg buat saya gelak,dia suka tiru gaya iklan,nyanyi,bebel dlm bahasa dia,ckp talipon ngan nenek dia tp satu hape pun x paham..haha..sgt cumels..wahai anakku aqeef irfan,walaupun ummi slalu marah² dan larang² buat itu buat ini tu bukan bermakna ummi x sayangkan aqeef..tu sumer cara nak didik dan tunjuk perkara yg betul..sayang bangat sama budak ini..


nota ummiaqeef : ilang sakit kepala dgr org ckp fon kuat² lepas tgk gambar ni..hihi..


2 comments:

Lyana said...

Comelnye dier....budak2 kan...kdg2 tu geram dgn karenah diaorg tp enjoy dgn kaletah diaorg....

rozie rahman said...

@Rifqi Zuhairi

hehe..tq..tu la pasai..skang ni makin menjadi² pulak...hangin jugak kadang²..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize