Thursday, August 19, 2010

8 ramadhan..

selamat petang..
dah petang baru nak update..bz skit arini..
x sempat juga nak blogwalking..
dr semalam saya mcm x keruan je..

kejadian pakai heel sebelah lain sebelah lain sebelum ketuk pintu bilik bos membuatkan saya bingung..mujur tersedar awal..dan kawan² di FB duk gelakkan saya..hampeh korang!
kejadian hari ni pulak,pakai tudung x same kaler..sepatutnya slalu saya pakai kalet kuning bukan coklat cair..dush! dush!seb baik sorg je perasan..
tu la bahana capai tudung dlm gelap,konon x nak bukak lampu takut aqeef sedar awal time saya bersiap..sudahnye kat opis dah tengahari baru perasan..cis!

pg tadi saya bersahur sorg² sbb incik hubby x mau bgn sahur,dia kate nanti mengantuk..peliklah! dia sanggup tahan lapar dr tahan ngantuk...hahaha...

menu berbuka semalam adalah:
kuih pau sambal singgit dpt free keria seketul
ayam masak merah
kangkung goreng belacan
telur bungkus
teh o ais

start masak pun dah lambat kul 6.15ptg..giler marathon gueh masak klung-klang klung-klang..abah aqeef lambat balik..
aqeef nk mkn eskrim lak,suh dia suap sendiri tadah ngan mangkuk..pastu tumpah kat lantai..hangin je!
pastu kejap² dia bukak peti ais...amik calciyum la..vitagen la..tensi i nak masak...ilang feel tau..haish!
siap dudukkan dia atas table top tu..tp tangan dia duk usik botol² kat tepi tu,usik periuk nasi..ish! mencabar kesabaran gueh sungguh budak itu..mujur abah dia sampai terus suruh layan dia..

hari ni xtau nak masak ape...erm...sambil buat keje sambil pk nak masak ape..giler!
tadi ade org call dr legend hotel, kl..katanye saya dijemput berbuka puasa di legend hotel tanpa bayaran sbb mastercard dan visa yg anjurkan..
disebabkan saya ade credit card saya terpilih,boleh caya ke ni? mcm was² pulak..ape pendapat uolls??


nota ummiaqeef : yes! esok xyah pening pk nak masak ape berbuka coz nak berbuka dgn officer n staff² opis..huhu..

1 comment:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

better kau check dulu. takut dah makan-makan dia caj lain. just utk kepastian. okey?

selamat berbuka nanti!

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize