Thursday, July 1, 2010

Video porno Ariel, BCL?


2010/07/01

JAKARTA: Belum selesai kes video seks Luna Maya, Ariel dan Cut Tari, kini tersebar pula dakwaan wujudnya video porno Ariel-Bunga Citra Lestari (BCL).
Video berkenaan dikatakan beredar dalam bentuk VCD.

BUNGA Citra Lestari.
BUNGA Citra Lestari. 
 
Polis Jakarta berkata, pihaknya sudah bersedia melancarkan siasatan jika video itu benar wujud.
VCD porno itu dikatakan dijual penjual VCD di Manado, Sulawesi Utara dengan harga cukup tinggi, 400,000 rupiah (RM144) sekeping.

Ketika diminta mengesahkan kebenarannya, polis berkata, mereka belum menerima maklumat mengenainya.

Jurucakap polis, Brigadier Jeneral Zainuri Lubis ketika ditemui di Jakarta berkata, pihaknya perlu mengesahkan kewujudannya sebelum mula menyiasat. “Jika ada gambarnya, kita akan menyiasat. Selepas itu, kita akan tentukan pula tindakan lain,” kata Zainuri.

BCL, isteri pelakon Malaysia, Ashraf Sinclair, pernah diminta mengesahkan dakwaan itu.

Pengurusnya, Dodi bagaimanapun menafikannya.

“Bunga tidak pernah dekati Ariel kecuali berkait dengan kerja,” kata Dodi.

Pasangan itu hanya dikaitkan kerana mereka pernah dilihat jalan bersama pada 2007.

Ariel ketika itu berkata, hubungannya dengan penyanyi lagu ‘Pernah Muda’ hanya sekadar kawan. - Agensi
(sumber dr harian metro online)


nota ummiaqeef : uiks..ramai gak artis terbabit ni..power ar ariel! hahaha

15 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

uikss...macam2 hal...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

haha. tiger wood kalah weh ngn ariel ni sbb tiger wood tak makan ubat kuat mcm ariel.hahahhahahah

mama_auni said...

amboi ummiaqeef post pasal citer peterporn..hahaha

ummiaqeef said...

@.:iz-AnN a.k.a cOmOt:.

tu la pasal..dunia²!

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

hahaha...suh haizi mkn ubat kuat gak...wkakaka

ummiaqeef said...

@mama_auni

nak pesan kat ko suh tgk² kot ade BCL tu..hahahaha...

mama_auni said...

@ummiaqeef

hahaha..nti aku tgk..tp ko xleh nengok

mamamarissa said...

igtkan ko ada vcdnya...hahaha!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

iza! jgn lupa aku! haha

Ada Dalina said...

giler x power ariel tuh
dah ar hensem, skali petik berpuluh mari..
sbb tu dia wat video2 tu..kaya2...
hahaha...

ummiaqeef said...

@mama_auni

xpe..ko bg shin..aku xmo! hihi

ummiaqeef said...

@mamamarissa

jue..aku xde..iza ade..wakakaka

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

hahaha..gilos!

ummiaqeef said...

@Ada Dalina

huhu...berebut² cewek mau pacaran sama ariel..wakakaka

mama_auni said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

shin ..okeh2...

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize