Thursday, July 1, 2010

penangan paintball yg menyakitkan...

citer ni agak basi juga...tapi saya mau citer jugak..haha
sabtu lepas kan hubby saya pegi main paintball bersama geng² gsr dia..
balik tu mmg berwarna warni la seluar cargo yg dipakainye..
aiyak..seb baik la dia rendam terus dan basuh sendiri...huhu

saya pun tanye,kena tembak kat mane?
hubby kate, 'kat lengan ni..'
cewah..terror gak x byk kene tembak ye..haha

bile hubby selak je lengan dia saya tgk.....
oh...lebam² kena tembak ngan peluru cat tu..
begini la kesan yg dah 2 3 hari selepas kejadian..
.
.
.




hubby kate best gak tapi mahal..
lupa pulak nak tanye bape kena bayar..
kalau dah lebam cam tu mesti sakit kan..adoi..

nota ummiaqeef : saya masih rasa bersalah kes smlm..kena bebel² skit je smlm..hehe


No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize