Thursday, June 17, 2010

Wanita potong kemaluan suami curang????

2010/06/17 

NEW DELHI: Seorang wanita yang marah kerana suaminya berlaku curang telah memotong kemaluan lelaki itu sebagai satu pengajaran, demikian menurut laporan media tempatan hari ini.

Kejadian berlaku di daerah Bholath di Punjab pada Selasa apabila wanita itu, yang dikenali sebagai Baby, telah memasukkan ubat pelali dalam minuman keras yang dihidangkan kepada suaminya, Jaspal Singh.

Pada malam itu, wanita berkenaan memotong kemaluan suaminya dan kemudian melaporkan kepada polis. 

Timbalan Penguasa Polis Bholath, Mohinder Singh, berkata doktor berjaya menjahit semula kemaluan Jaspal Singh tetapi keadaannya dilaporkan masih serius.

Polis telah menahan Baby dan akan mendakwanya dengan tuduhan cuba membunuh.
Pasangan itu mempunyai tiga anak tetapi rumah tangga mereka dikatakan mengalami masalah disebabkan kecurangan lelaki itu. - BERNAMA - sumber dr berita harian online

utk maklumat lanjut klik di sini 

nota ummiaqeef : macam² hal sekarang ni..huh!

5 comments:

~RuzimahJohari~ said...

h..baru aku perasan..pesal cerita ko masukkan sumer dari india..hehe suker betul ngkoooooek....ek

..nOj.. said...

heheheh curang la lagi. curang curang. pada la muka kan

mama_auni said...

tu lah padan muka yg curang tuh...haku pon slalu ckp camtuh..hahaha

ummiaqeef said...

@~RuzimahJohari~

kahkahkah..mane aku tau...dah berita tu sumer dr sane...jgn salahkan gue...hehe

ummiaqeef said...

@..nOj..

hehe..kene la akibatnye kan..bahaya tul!

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize