Thursday, May 20, 2010

terasa nak makan ni la...

tibe² terasa nak makan ni...

~ sambal udang petai ~

pg td mase makan kat pantry nampak pulak sorang opismate ni bawak bekal sambal udang..rasa macam sedap la pulak..haha..dah lame x makan sambal udang lg² sambal udang petai..erm..sedapnye...nanti nak buat la..tp hubby saya x berapa gemar udang..xkan saya sorang je nak makan..xpe,nti syg masak lauk lain utk b ek,hehe..dah terasa² dah ni..hihi..favourite saya udang tp bile hubby x berapa nak makan saya pun kurang la masak udang..kadang² je kalau hubby saya nak makan dia suruh la masak udang..itupun udang besar² gajah tu wat sambal kering..yummy..sedap gak..huhu

note ummiaqeef : jgn nak wat spekulasi mengidam ke hape ye..saje je terliur tgk org makan.. ;P

5 comments:

umialya said...

Dari hamil sampai nyusukan anak hampir 9 bulan, x makan petai lagi.. terliur gak tapi tahan nafsu makan!!

ummiaqeef said...

oo ye ke..tahan selagi bole ye..hehe

ibuhaikal said...

haahaahaa...cik rozi takut kita uat spekulasi kat dia...

AziE said...

Saya lak tengah puasa ni....terliur pulak aiii

ummiaqeef said...

ibuhaikal ~ bese la org² ni pantang je dgr perkataan mengidam..hihi

azie ~ hehe..kawan² opis saya pun ramai yg puasa..diorg marah tunjuk gambar ni..hihi

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize