Tuesday, May 18, 2010

asik² tag...

kene tag lg oleh mama_auni..kene paksa jawab pulak tu..sesuka hati je pakse org tau..dush! dush! 

1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
saya akan bersedia pakai baju besi..haha..ok..ok..serius! mestila la saya sedih kalau ade org tikam saya dr belakang..tp nak wat camane dah kalau org tu nak buat jugak.sapa lah saya nak halang..biarlah mereka dgn keluarga mereka..haha

2). 6 orang di hati anda?
~ hubby saya
~ aqeef saya
~ parent saya
~ keluarga saya
~ keluarga mertua saya
~ kawan²

3). Anda rasa anda comel?
semestinya..sbb ramai yg kate camtu..hahaha..jgn meluat ye..yg sbnrnye suka puji diri sendiri..sila lihat cermin dan ckp depan cermin..pasti akan dapat hasilnye..hehe...

4). Single or taken?
telah di'taken' oleh hubby saya,en.amin pada 8 disember 2007

5). Blog yang anda suka?
ish..rahsia..mane bole bgtau..haha..xde la,saya suke bace blog sesapa saja yg saya nak bace dan yg rajin update..kalau ada sesape yg nak suruh saya bace blog dia sila tgglkan link di ruangan comment ye..hehe

6). adakah bilik anda kemas setiap hari?
paling koman pun bile dah menyerabutkan pandangan mata baru saya kemas..wakaka..tp smggu sekali tu mmg dah pasti..hari² xde la..

7) Lagu terakhir yang anda dengar? 
When i look at you - miley cyrus


8). Last text message?
sms hubby saya pagi td suruh dia tgk suis iron dah off ke lom sblm pegi keje..hehe..saya ni mudah lupa..hihi

9). Last phone call?
call dr org luar ke telefon pejabat baru jap ni..dia nak ckp dgn En Adura tp saya dgr nak ckp dgn En Abdullah (bos saya) hahaha..saya yg kurang dgr or dia yg sebut x betul..hehe

10). Hari terakhir anda menangis?
last day kursus ahad lepas..mase sesi luahan rasa..feel lebih n sensitif gitu..huahuahua..

11). List lima color favorite anda?
~ purple
~ pink
~ black
~ white
~ blue

12). Orang terakhir anda ber-YM?
 org yg suruh saya buat tag ni..hehe

13). Game paling anda suka?
game ape? kalau game real bowling suka kot....

14). Adakah anda peminat MCR?
My Chemical Romens ke? bole la.. : )

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?
sgt x suke sbb org yg suruh saya buat tag ni ni asik bg tag je penat nak jawab..dah la byk soalan,letih nak pk..haha

16). Anda rasa tag ini best?
best ke? biase je..

17). Tag lagi 10 orang 
ok..kat sini saya nak kasi kat sape² yg volunteer nak jawab je..tiada paksaan sbb saya paham perasaan anda..hahaha...padahal xtau nak tag kat sape...lalalalalala...

2 comments:

lien said...

huh..kita pun selalu rasa was2 tak tutup suis iron..sedangkan hakikatnya memang da tutup pun suiz tu..

rozie rahman said...

mmg la..bukan suis iron..kadang lock kete pun bole lupe dah lock ke blm..pdhal baru beberapa tapak jalan dr kete..haha

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize