Wednesday, April 14, 2010

gangguan di subuh hari..(ini bukan entry seram ye)

wah..lihat tajuk saja macam seram kan..haha..
bukanlah citer seram tp gangguan yg dimaksudkan adalah jiran se'apartment' saya..
eh tibe2 je ayat saya sgt sopan..ok mulai sekarang nak bahasakan 'saya' la..bukan 'aku'..cewah..
pagi² time saya bersiap mesti kedengaran bunyi tung tang tung tang..
bunyi yg dimaksudkan dihasilkan dari batu lesung..
eh batu lesung or lesung batu??
same je la kot asal korang paham..
x salah pada saya mmg la pagi² kadang ade yg nak memasak kan..
tp bunyi tu kuat macam x letak alas bawah lesung tu..
sepatutnye letak la alas ke ape supaya x bunyi kuat cam nak pecah batu marmar tu..
adoyai makcik / akak yg sedang menumbuk di pagi subuh adam tu..
bole mengganggu ketenteraman awam ye..
di sini adalah pic lesung batu / batu lesung yg saya maksudkan..

~ pic from en. google yg baik hati ~

dan ini pula pembantu saya di dapur..
.
.
.
.

jeng..jeng..jeng...

.
.
.
.
.


 ~ siap alas tu ngan kain,baru la betul..hihi..~

5 comments:

MRS. K said...

rajin cehf aqeef ni... jangan terpercik kat mata sudah! patut kena pakai sunglass tu..hehe

h a i z i said...

kat atas rumah kitorang.. jangan kata tumbuk belacan.. seret kusi.. berlari.. main guli...pkul 2-3am pun selalu.. ntahapa2ntah..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

e..haizi ni org baru nak komen mcm tuh..die da komen dulu..sibuk lah. hish! :p

ummiaqeef said...

mrs. k ~ dia x kira terpercik kat mate ke hape..kalau dia kate nak buat,jgn la dilarang..mmg dgr dia menjerit je la..

haizi ~ yg tu normal la haizi..x mengira waktu kan..bese la kalau duk umah aprtment ni..mmg mcm2 bunyi..drama org bergaduh laki bini pun pernah dgr..haha

shinnaz ~ aku tau ko takut bunyi tu kan..kan??? haizi,slalu la balik lmbt ye,biar shinnaz dgr bunyi2 tu sorg2..hahahaha

mama_auni said...

aku pon slalu gak dengar..tp aku rase org mesti dengar aku duk blender tiap2 pg...hahaha..tp aku blend nk dekat2 kul 7

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize