Thursday, April 15, 2010

ceria..ceria..ceria duniaku..ceriaaaaa...

teringat x zaman kecik² dulu² kite suke tgk kartun kan..bukan zaman dulu lg,skang ni pun kadang² saya layan juge kartun di tv..alasan nak teman aqeef tgk tv pdhal saya pun terjebak sama..haha..skarang ni zaman dah berubah,kartun pun dah moden..huhu..pagi² semasa saya tengah bersiap nak g keje ape yg aqeef buat kalau dia bgn awal?dia akan santai tgk tv citer kartun feberet dia @ astro ceria iaitu :

 ~ loopdidoo~

 ~ jim jam and sunny ~

~ backkom - (feberet aqeef) ~

kalau citer feberet ni bermakna aqeef x akan berganjak dr tempat duduk..x kira la tgh berdiri ke duduk ke cangkung ke (time dia poo-poo dlm pampers) ke..mmg mata dia tertumpu kat citer tu..hihi..ape agaknye dlm pikiran dia yek..k la,arini byk keje x sempat nak update belog..

saya yg duk memberi tumpuan sepenuhnya semasa menaip beberapa surat sampai merah² mata sbb aircond sejuk mata pun merah nak lalu mengantuk..di samping tudung herot-berot dan muka serius memandang pc..apa agaknye dilakukan saya..menaip surat kah atau meng'update' belog..haha..jgn pening dgn kenyataan saya di situ, saya sudah edit entry sblm dpt keje menaip surat lg dan save kan di draft..habis siap 4 pucuk surat kepada agensi² terus saya edit sikit² dan post..tq kengkawan kerana sudi baca saya mengomel di ptg hari akibat kepenatan mata..haha..apakah ayat mengarut ini..k la..selamat membaca..

~ saya yg putih mata biruku sbb duk tgk pc ni dr td ~


2 comments:

♥mama gojes♥ said...

hahahah..smpi ko dah hafal citer tuh kan..hehehe..eleh ko main2 taip surat jek kan..hahaha

rozie rahman said...

itu sudah semestinya aku mmg dah hafal sumer..dgr muzik je dah tau kartun ape..wakakaka..

p/s : siyes tekun giler aku wat surat td..haha..gelabah gak sbb dah nk balik baru settle..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize