Thursday, April 15, 2010

kerap poo poo??

kat sini saya nak mintak pendapat mommies di luar sane kalau2 ade info2 pasal baby yg kerap poo-poo..dah lame nak tanye tp x nyempat2 nak buat entry  ni..si aqeef ni selalu sgt poo-poo (buang air besar) kadang siang di rumah babysitter sampai 5 kali..tp bukan cirit-birit yg cair tu..poo-poo dia cam biase la tp sikit2..

dia kerap minum air masak juga..makan kuat tp kerap juga membuang..saya risau x jadi darah daging nti makanan x serap dlm badan dia jd cekeding pula..skarang ni bile timbang pun x naik banyak setiap kali check up..saya risau juga kalau normal xpe la kan..pasal hari tu ade tanye nurse kat klinik tu..dia kate xpe pasal aqeef masih BF..tp dia BF time saya balik keje sampai mlm la..
 
bile siang tu tiap kali makan mesti poo-poo sampai babysitter tanye nape asik membuang je..saya pun xtau nape..bole x sape2 yg tau tu bg info skit..kalau ade doct or nurse yg sudi bantu lg dialu2kan..hehe..adakah doct melawat belog saya yg x seberapa ni?? hihi..k la,berukbang saya mlm ni x berapa memberangsangkan la..buat saya sakit hati saja..bila dah sakit hati sakit pula mata ni melihatnya..mau tutup pc la..daaa..

p/s : eh..eh..bile view entry ni cam karangan pula..teringat zaman sekolah dulu wat karangan saya mmg suke..hehe..aduss..malasnye nak sidai kain di ampaian..nak minta tlg suami tgk2 dia sudah berdengkur depan tv..x dapek den nak nolong eh.. (^_^)


No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize