Wednesday, November 25, 2009

Pencarian Model Berkeluarga( Till 10 Disember)

nak join kontes lg..pasal pencarian model berkeluarga..
dianjurkan oleh n@m@n yang nak cari model keluarga utk diphotoshoot di sekitar putrajaya..
kebetulan aku pun duk putrajaya,mane la tau ade rejeki,hehe..
syarat2 sila lihat di sini..


dan pic yg aku pertaruhkan adalah seperti di bawah :



pic ni diambil di cameron highland..
posing kat lereng bukit ni pun jadik ek..hehe..
mase ni singgah kejap kat kedai bunga tepi2 jalan tu..
biase nak amik gambar bertiga ni kene ade org lain yg tolong snap kan..
kalau x mmg payah la nak snap pic sendiri bertiga..hihi..
kebetulan minta tolong anak buah amik gambar ni..
mmg x byk pun pic bertiga ni..saje je mencuba nasib..

1 comment:

n@m@n said...

salam..Tq for joining..

Goodluck k..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize