Wednesday, November 25, 2009

Ibu Hadif's GiveAway ~ Anugerah Terindah

erm..sebenarnya byk kontes yg aku nak join tp x sempat nak wat sbb internet kat opis tu membantutkan hasrat aku utk marathon kontes yg aku dah listkan..hihi..ni pun kat umah baru dpt buat..k la..kali ni kontes oleh mrs. k yg merupakan x-opismate aku dulu..skang ni dah tukar tempat keje lain..izinkan aku meneruskan bicara..cewah..oleh itu,kepada sesape yg nak join mari la terjah blog beliau dan tgk syarat2 yg ditetapkan di sini..


dan gambar aqeef selepas beberapa jam dilahirkan..

AQEEF IRFAN BIN AMINORLAH
1 TAHUN 2 BULAN

Sewaktu aku melihat wajah bayiku selepas melahirkannya, terasa hilang segala kesakitan yg dialami. Air mata kesyukuran dan gembira tiba2 keluar di saat menatap wajahnya,dlm hati berkata, inilah anak yg kukandung selama 40 minggu lebih..macam x percaya dan sgt pilu lebih2 lagi apabila aku ditemani suami tercinta.. semasa itu juga suami ku mengucup dahiku dan mengucapkan terima kasih kerana melahirkan anaknya. dan paling terharu bila suamiku mengazankan anak lelaki sulung ku itu dengan suara yg sebak,mungkin sebab terharu pertama kali mengendong anak sendiri dan mengazankannya. aku pun turut mengalirkan air mata kesyukuran.. anak itu diberi nama Aqeef Irfan yg bermaksud (memberi tumpuan kepada sesuatu / kesyukuran@bijaksana)

harapanku semoga Aqeef menjadi anak yg soleh dan berguna suatu hari nanti..bijak..serta berjaya dalam apa jua bidang yg akan diceburinya..semoga dapat membimbing keluarga dan sentiasa menggembirakan semua orang..kalau la aqeef boleh bace coretan ni di masa akan datang,dan biar dia tahu harapan ummi dan abah dia bila dia besar nanti..

p/s : kay, anniversary aku yg ke-2 pada 8 disember nanti..hihi..teringat aritu kite same2 preggy kan? huhu..

1 comment:

MRS. K said...

ok. noted..
hepy 2nd aniversary jugak...

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize