Thursday, October 8, 2009

entry xde idea..

hehe..dah lame x hapdet sbb kemalasan melanda di samping kekeringan idea nak wat entry..kekeke..ni pun saje je nak hapdet entry yg lame bersawang..smlm aku cuti sbb pengasuh aqeef ade appointment klinik (kencing manis)..so,aku kene la jaga aqeef kat umah memandangkan demam dia lom kebah lg smlm..tp menjelang tghari tu dah ok skit x panas lg badan dia..tp sik nak tido je pulak anak bujang aku tu..bgn kul 11 pg aku bg makan tp dia makan skit je pastu mengamuk..aku bf kan dia terus tido balik,cam x puas tido pulak..yg bestnye kul 12 lbh tghari tu tido lame pulak smpai kul 3 lbh dkt2 kul 4 ptg baru nak bgn..hehe..pas bgn tu baru aku tgk dia segar skit..dah ceria la n sengih2 nak main..kalau x cam x larat je,lemah je badan dia tu..huhu..alhamdulillah skang dah ok..


~pandang sape tu??~

~tgk katelog carefour ni~

~suke wat idung ngembang..kikiki~

p/s : sgt mencabar bile berdua ngan aqeef smlm,xleh nak angkat montot,mule la dia nangis..nak duduk ngadap dia je..adeh..lemah den..layan kan aje la..

3 comments:

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful a.k.a Proud Zakiah Khairani said...

wahh..terrer kembang idung..auntry tak reti..ajar sikit...auntry selalu kena sakat dgn friends sebab tak reti kembang idung.kikikikiki

sujaihah said...

hehheheh....cian dia demam yer...aqeef cepat2 sihat yer...

penat kan kak...bila anak demam ni..uihh payah2

ummiaqeef said...

mama-miya ~ semulajadi kembang tu..haha..

sujaihah ~ tu la,risau dibuatnya..biar kite sakit jgn dia sakit..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize