Tuesday, September 29, 2009

suasana hari raya

sumer org duk tepek gambar raya tp aku xde lg gambar raya..sebenarnya x byk pun gambar yg ade sbb aqeef kan demam sik meragam je so xde peluang nak snap dan mood dia pun xde sgt nak berposing..so,aku tepek saje ape yg ade utk tatapan kalian..hehe..raya pertama kat umah MIL so sumer adik beradik hubby berkumpul dan mengagihkan duit raya..yeaa...

kat bawah ni ade sedikit sebanyak gambaran suasana hari raya di rumah mertuaku..tp pak mertuaku xde pulak pas solat raya tu ade byk urusan so kami je yg berposing..

~ aqeef wif mood tido di pagi raya ~

~ kami yg sedondong..hehe..~
~pic ni amik dah serabai tghari sbb pagi tu aqeef tido dan pastu ke rumah wan (nenek hubby)~


~ kami wif aqeef yg no mood di pagi raya (pose serabai lg pas balik dr umah wan) ~

~ edited ~ lupe nak upload td..pic family masing2 dan pic beramai2 ~

~ lg gambar raya yg penuh warna-warni ~

~ dan lagi dan lagi ~

4 comments:

busyuksayang said...

awatnya demam nie yang oi...

ummiaqeef said...

demam nak membesar kot..hehehe..ilang mood raya ummi dia..hihi..

ibuhaikal said...

ada jugak la gambar bertiga dipagi raya..kita langsung tak de..mencii..ayah aikal tu susah sangat nak bergambar tapi kalau dah tiba mood nak bergambar asik bergambar je la..jelos nengok orang semua ada gambar sefamily..

ummiaqeef said...

ade amik..abah dia yg sbuk nak amik tp dia kate tghari la pas balik dr umah wan sbb aqeef tido..tu yg serabai nmpk tu..comot2 je kami tu..hehe..segan nak tunjuk kat org sebenarnya..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize