Monday, July 20, 2009

xtvt aqeef minggu sudah..

kan aritu aku kate aqeef kene ulser kat mulut tu kan..so,kami berdua tinggal la kat umah..start ari rabu tu dier demam aku half day..kamis aku EL sbb dier demam lg..jumaat lak aku EL lg sbb mulut dier x elok lg..duk merengek² je pastu dah 2 3 aritu dah kurang la skit..lihat saje la wajah ketidaksihatan dier tu..tp still lg nak main..ni la wajah² kesayangan hamba..

~ muke budak sakit..meleleh air liur ~

~cube cari mane aqeef? hehe..port dier tu..~

~susah tul nak snap pic dier skang ni..~

~sila abaikan background yg x semanggah di belakang~

alhamdulillah..skang ni aqeef dah beransur sembuh..xde merengek² lg..selera makan kembali pulih..kembali menenen ngan aku..dan aku hepi melihat aqeef dah sihat..

3 comments:

OneSue said...

ala ciannyer omey aqeef ni..demam yer..

kak..cara dia duk kat mja makn tu sama la ngan humairah..tang tu paling favouritr dia nak gayut...agaknye bebudak ni tau tu tempat ader makanan kot..hehhehe

Nong Andy said...

Aku pon tumpang happy aqeef dah sihat.. ku tahu apa rasanya si bonda bila anaknya tak sihat...

rozie rahman said...

sujaihah ~ tau xpe..tmpt tu la dier slalu sorok..ntah ape yg seronok duk bawah tu ku pun x tahu..

mama shinta ~ alhamdulillah..syukur sgt bile dah sihat..xde la kite risau sgt..

p/s : kalian berdua, jgn lupe jawab tag ku ye..hehe..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize