Friday, July 31, 2009

Tag Dari ibuhaikal

syarat-syarat dan terma permainan tag ini ialah :-
* Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja*
* Tag orang yang telah men'tag' anda*
* Tag orang yg mahu tag*

soalan dimulakan dgn nombor 0..

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
~ blogwalking sambil² rekod surat dan jawab call..

1. 2 jam yang lalu?
~ duk berborak ngan opismate aku..sbb bos xde g meeting..so,leh meronggeng ala canggung..


3.Minggu lepas balik kg..g amik rambutan ngan manggis bawak balik sini..erm..walaupun sekejap je balik tp puas..

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
(i) aizat - lagu kita
(ii) aliya - tak mungkin kerna sayang
(iii) MJ - you are not alone

5. Tiga binatang yang anda tak suka
(i) ular..
(ii) lintah sbb pak mertua aku ade bela..geli....
(iii) lipan

6. Lima fakta terntang anda
i) suke berkawan..
ii) suke berblogging..
iii) suke bershopping ntah ape²
iv) suke merajuk kalau hubby x setuju dgn cadangan aku
v) kalau marah suke wat muke protes..hehe

7. Tahun depan mungkin saya akan lebih matang seiring perkembangan anak yg semakin membesar dgn sihat..bukan bermakna saya x matang lg cume saya akan cuba menjadi ibu & isteri yg baik utk anak dan suami...insyaAllah..

8. Saya tak reti nak sakitkan ati org..mesti seboleh2nye nak menjage hati org walaupun kadang2 org suke je nak menyakitkan hati saya..

9. Saya pandai menghiburkan hati org lain walaupun saya sedang bersedih.. : (

10. Kawan saya yang bernama iza itu tengah tunggu mase je nak meletup bersalin..

11. Saya ada seorang anak yg comels bernama aqeef irfan..dan suami yg panas baran bernama en amin juga kereta kancil yg cute yg saya beli sendiri tp lom abis bayar..

12. Saya seorang yg periang tapi kadang² sensitif juga cume org xtau bile mase aku sedih..sbb aku x suke tunjuk..hehe..cume ngan hubby je aku slalu bengang & tunjuk sebab tp dier xsuke memujuk..nyampah tau..

13. Adik saya tiada adik..adik ipar ade la..

14. Saya tak penah bosan dengan (senaraikan 4)
~ kerenah aqeef yg suke mengengek bile aku xde di sisinye kalau kat umah..
~ xtvt hubby ku yg suke kuar berdiskusi dgn geng² forumnye..sebenarnye bosan..
~ tugas aku di rumah..
~ xtvt bersoping yg xleh nak ditegah..

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
~ bercinta monyet zaman skolahan lg tp yg betul2 cinta zaman aku blaja kat poli..3 org yg pernah bertahta tp yg ke-3 ni la jodoh aku..huhu..

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
~ kadang org x tahu yg aku ni ibu kpd sorg anak & dah bersuami..haha..ayat apakah?

17. Saya rindu sgt zaman blaja poli dulu..enjoy2 gnan kenkawan...cintan cinton..mase zaman bujang tu x terikat ngan sesape..bole wat sesuke hati..leh kesana sini tanpa sekatan..yg paling best leh balik kg selalu..skang ni kemain sebulan pun lom tentu leh balik kg..

18. Saya tak sabar nak tgk aqeef jalan..rasa bangga melihat perkembangan aqeef sedari lahir sehingga la hari ini..skang ni dier tgk blaja nak tatih..tp slalu je malas..

19. 5 laman yang anda selalu layari
~ yahoo
~ blogger
~ facebook
~ susuibu
~ online shopping

20. Siapa yang anda mahu tag?
~ kepada sesiapa yg mahu tag ini..sila la ambil ye..jgn memalu..x mention name sbb syarat² kat atas tu kate kena tag org yg mahu..kang bg kat org tu dier xnak kang susah plak kan..hehe..nak kate nabil, lu pk la sendiri..

No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize