Tuesday, June 9, 2009

hepi besday danish..3 years..

jumaat lepas balik kg johor..huhu..mlm tu gerak dlm kul 9 mlm..jem pulak kat highway tu..kenderaan byk mlm tu..msti ramai nak balik kg..hehe..smpai di kg ku yg indah permai lbh kurang jam 1.30pg..ngntuk yg amat..tp dlm keta tu aku dah terlelap² jgk,tibe² je smpai mane ntah hubby ku tekan pedal minyak tu sampai aku terjage..rupenye dier cucuk² satria warna kuning..terkejut aku terus segar mata aku..huhu..

ekceli aku balik ni sbb nak berkumpul ramai² ngan akak² aku n my parents..sbb dah lame sgt aku x balik kg..sejak aqeef berumur 3 bulan aritu..skang ni dah nak masuk 9 bulan..lame x? akak² aku yg 2 org tu sbnrnye duk kat serdang je..tp mlm tu kitorg balik asing²..kebetulan jiran aku depan umah tu kawin,so leh la g kenduri skali..

memandangkan 6.6.09 (sabtu) tu merupakan besday anak buah aku aka anak akak aku yg no.2,so akak aku pun kuar la membeli kek utk celebrate besday anak dier..ala..beli kek je pastu celebrate anak beranak adik beradik sumer..ehehe..ni la pin budak 3 tahun yg bernama danish tu..susah tul nak snap pic dier sbb dier suke lari²..aku nak snap pic dier n aqeef sbb aku tgk muke diorg ni lbh kurang same je..ehehe..

*ni la besday boy*

*danish & aqeef*

then, ari ahad tu aku g kenduri kawin jiran aku tu merangkap bespren aku mase kecik dulu..ehehe..umo dier muda 2 tahun dr aku..dier wat kat dewan tp mase aku dtg makan tu pengantinnye lom dtg..so,aku g jap umah dier kat depan umah aku tu sbb nak snap pic diorg..ehehe..mase ni diorg dah kalut nak g ke dewan tu..tp aku paksa gak diorg posing utk aku..huhu..kejam sungguh aku..ni la pengantinnye..


jiran aku yg pompuan tu..diorg ni sekampung je..bercinta dr sekolah dulu..x sangka jodoh kuat tul sampai skang dan diijab kabulkan pd 6.6.2009..semoga ikatan perkahwinan mereka kekal hingga ke akhir hayat hendaknye..AMIN...sekian saja rumusan xtvt aku sepanjang di kg..


7 comments:

ibuhaikal a.k.a zarina said...

hepi bestday kepada danish..

dan selamat pengantin baru kepada bespren yg empunya blog nie...heeheehee

Ada Dalina said...

hepi besday danish...
selamat pengantin baru iza & zaren..
bestnya blk kg...

rozie rahman said...

ibuhaikal,
skang ni musim org kawin..

ada,
best balik kg..tp ntah bile dpt balik lg..uwa!!

Suziey Ahmad said...

waaa syiok balik kg..happy besday to danish...seksi la besday boy:p

h a i z i said...

pehhh... dah ada celcom broadband la yer?? huhuuhu...~lalalala~

watie wyyn said...

la org johor ke?johor kat celah mana?hiks..

hamboiii sempoi nye bday boy..topless gitew..bday dia sma dgn yaeesh la!woohoo

rozie rahman said...

mummYaeesh,
johor kat kota tinggi..hehe...mmg seksi sumer sbb cuaca panas kan..xleh pakai baju,berpeluh saja..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize