Wednesday, June 10, 2009

ada persamaan x??

ada persamaan x mereka berdua ni?? hehe..mereka ni sepupu, anak kedua akak aku yg no.2 tu..
mase aqeef ade rambut x nmpk sgt samenye tp bile dah botak tu terserlah pulak..cam adik beradik je kan..huhu..saje je xde citer nak wat,ni la duk menepek gmbr bebudak tecik ni..so, layanzzz....


*aqeef irfan*

.
.
.
.
.
.


*danish yong*

3 comments:

Ada Ayrissa said...

hehehhe..dah nama sepupu..
dari 1 keturunan kan...

ibuhaikal said...

dah nama sepupu...sikit banyak mesti ada persamaan punya la...tapi gen amin lebih banyak..:p

mummYaeesh said...

lebih kurang jerk esp part mata tu..woohoo

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize