Thursday, June 4, 2009

selamat pengantin baru..

..selamat pengantin baru..
..semoga kekal abadi..
..bahgia ke anak cucu..

..semoga murah rezeki..
(erk..betul ke ni aku nyanyi..hehehe..hentam sajala..)


ni adalah pasangan sejoli opismate aku..same bahagian cume lain unit..erm,aku mintak maaf la korang sbb x dpt hadir sbb majlis di rumah pengantin pompuan kat kedah pd 31 mei 2009 (ahad)..umah pengantin lelaki pulak hari ni, 4 jun 2009 (khamis) kat kelantan..mase kenduri umah pompuan tu aku pun ade byk jemputan kat sini,so xdpt nak g + bajet x mencukupi sbb sok nak balik kg di johor..huhu..rindu...kg..ish,ini sudah lari dr tajuk ni..erm..klah..layan pic diorg je la..ni pun aku amik dr opismate aku kak A yg pegi aritu kat umah pompuan..tu pun x byk cuma 2 3 keping je yg dpt tepek kat sini..so,layan...


amik kau..merah makngah..!

*posing yg bersahaja*


*yg bergambar bersama pengantin adalah opismate & ex opismate*


*pengantin lelaki tu pandang sape

bile ingat² balik mase mule² diorg nak kenal dulu cam kelakar je..tp aku xmo citer la..nti tuan punye diri marah plak..huhu..k la..ape² pun aku doakan semoga mereka berkekalan hingga ke akhir hayat..amin..

12 comments:

mummYaeesh said...

wah berani mati pilih kaler..merah nye makngah!woohoo

ummiaqeef said...

tau xpe..thanks 4 dropping @ my blog..salam kenal ye..

Baby Tiger said...

ipi ye ni??(aku lupa nama dia)
waahh dah kawin!

baBe_ieza said...

congrats utk epy & eilah..hehehe..xsabar nk tgu diorang balik..sure kene sakatnyer..

ummiaqeef said...

ha'ah..epi n eilah..E&E..huhu..

anim,
ko tu bile lg..??

shinnaz said...

ipie sempat lagi tu memandang..neway happy weddings day

Mama Shahmi said...

selamat pengantin baru buat epy dan eilah. moga berbahagia selamanya. Dah lama tunggu diorang kawin. Akhirnya bersatu juga..nanti kem salam kat diorang ek

ummiaqeef said...

shinnaz,
ep xtau gaknye nak pandang camera mane..byk sgt photographer..

mama shahmi,
hehe..insyaAllah..welcome to my blog!

Ada Ayrissa said...

serinya pengantin...
:)

busyuksayang said...

comel jer...moga kekal bahagia selamanya :)

[-suziey-] said...

selamat pengantin baru :)

sujaihah said...

selamat pengantin baru...teringat masa sanding dulu2

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize