Wednesday, March 25, 2009

Putrajaya International Hot Air Balloon

ari sabtu pagi aritu aku ade g lalu kat tapak fiesta Hot Air Balloon tu..kebetulan lalu kat situ hot air balloon tu ade yg dah terbang di udara dan yg sempat aku snap cume pic balloon ni je..




ramai giler org beratur..mungkin diorg nak naik kot..ish..x gayat ke..x panas ke duk dlm tu..takut je kalau tersalah landing ke mase nak turun tu kan..aku ni suke memikir yg bukan²..aku jalan je kat situ 1 round pastu hubby ajak aku g breakfast..

esokkan harinye aku pun saje je duk kat tingkap umah aku tgk hot balloon tu terbang di udara.mmg nmpk la dari umah aku tu..tp nmpk jauh je..aku pun dukung la aqeef tgk kat tingkap tu..tgh duk leka tgk tu aku cam perasan nape la balloon tu cam dah jauh je menyimpang..n then aku perasan balloon tu cam tersalah landing..aku pun ape lg..snap la pic balloon tu..cian la hai tgk balloon tu jatuh kat pokok..tgk pic ni..


mule menyimpang ke arah lain

.
.
.
.


semakin rendah n rendah..

.
.
.
.


adeh..tersangkut kat pokok lak..

.
.
.
.


dah cube naik skit tp makin ke tepi lak..
perasan x kat tepi jalan dah ramai org berenti nak tgk..hihi

.
.
.
.


balloon sudah kempes daaa...
mat² kepoh yg menyibuk kat tepi jalan semakin bertambah..
.
.
.
.


hallooo...are u ok???

lepas tu aku pun xtau ape citer..ehehehe..sbb nye dah masuk maghrib..cian la org dlm tu kan..mesti gabra giler..hihihi...nasib baik jatuh kat pokok..klau jauh dlm tasik ke..kan haru..huhu..





4 comments:

Misya Idris said...

wahh bestnya dapat saksikan bender nih..hehehehe...

rozie rahman said...

ala..xde yg menarik pun..biase je la..

Diana Din said...

oitt...email ko ape? nnt aku invite...

rozie rahman said...

sya_ziana@yahoo.com

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize