Wednesday, March 25, 2009

2nd Award..

award ni plak dpt dr sis jiey..aku suke bace blog dier..erm..tetibe aku terbace name aku sbg penerima award ni..walaupun aku hanya follower je tp aku tetap nak berikan award ini pada dier jugak..mmg tabah la sis ni..aku doakan kesejahteraannya sekeluarga..





setelah bergelar seorang ibu ni,mcm² pengalaman dan dugaan yg kite tempuhi..tp sumer itu harus ku tempuh dgn kesabaran..pengalamn mengandungkan bayi dan melahirkan masih segar dalam ingatanku..kali pertama menatap wajahnya begitu syahdu + gembira dan bersyukur kerana aku sudah dianugerahkan seorang bayi yang selama ini kukandung..sehingga hilang rase kesakitan..akan kubelai dan kudidikmu supaya menjadi insan yang berguna suatu hari nanti..insyaAllah...semoga aku semakin tabah untuk menghadapi hari² yang mendatang dalam usaha mendidik dan membesarkan permata hatiku ini..aqeef irfan..

Mum of the Year Award..erm..adakah aku layak mendapat award ini? huhu..xpe la..same² la kite berkongsi award ni..so,award ini nak tujukan juga kepada kengkawanku yg sudah bergelar ibu..
kalau ade sape² yg namenye tidak ku sebut..sila la ambil award ini sbg penghargaan kepada anda menjadi seorang ibu..




4 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

wahhh..
dapat award lagik!!
tenkiu..
untuk mommy-to-be tak leh ker??
hehhee..

rozie rahman said...

mommy-to-be tunggu la kuar baby dulu..ehehe..

Ada Dalina said...

Cik Ada tu aku ke Bett?
ekekekke...tq2...
muaaahhhss

Nong Andy said...

wah.. dpt award juga saya yer! tima kasih.. (dengan kembang hidung)

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize