Thursday, April 5, 2012

kesian kat budak ni..

salam..

dah ptg baru nak citer, hehe.. al-kisahnya pagi tadi waktu nak g keje tu aqeef mcm biase la terlentok kat sofa sementara tunggu ummi dia siap kan beg nak masuk kete. sejak beberapa hari ni dia bawak otomen dlm 2 ketul bawak g taska. pg td dah lambat terus dukung masukkan dlm kete dgn harapan xde la dia nak pilih² otomen mane yg dia nak bawak.

sekali je dlm kete dia bole teringat lak. ckp nak bawak menan. adoi, dah la gue dah kelambatan, lg disuruhnye amik. dlm longgokan menan yg bertimbun tu mane la tahu yg mane dia nak bawak. main amik je la seketul, pastu dia nak emo lak kata bukan yg itu. last² bawak dia masuk umah amik sendiri. boleh pulak dia berdiri je kat situ statik xde nak amik pun. lg la mak dia tension..

last² saya kuar je rumah terus dia ikut belakang sambil melalak². aqeef ni bangsa kalau menangis mmg dia terkencing dlm seluar. pelik sungguh, haha.. habis suar skolah basah. terpaksa masuk dlm amik baju lain pakaikan. adoi, buat ummi hangin je pepagi. dlm kete siap la kena tazkirah, makin kuat la melalak. haha.. last² senyap sendiri, pujuk skit bg dia kewl. alahai, sian lak tgk. sampai taska, citer kat cikgu dia, lg la sentap budak tu. sambung balik melalak, hahaha.. sabo je la.. last2 cikgu dia pujuk..

aqeef sejak² nak dpt adik ni cepat nau la sentap.. xleh la kena tegur skit. abah dia kata, cam perangai sape tu xleh ditegur? adoyai, yg buruk² ikut ummi je la ek? hehehe...



kesian kan?


4 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

alololo...ksian aqeef

Nong Andy said...

hensemnya budak Aqeef ni :)

* Aku.. kalau Shinta dah melalak. Rasa nak pecah kepala aku tahan marah. Dia nak Aqeef nak perhatian lebih tu.. x lama lagi kan dia dah ada adik :)

baby dlm perut sihat? :)

Sherwieyna Muzzawer said...

salam kenal.i dah follow blog comel ni.follow i balik ye..tq..;D

Sidratul Muntaha said...

aqeeef sejibik sejibun ikut muka ayahnya...
huhuhuh

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize