Thursday, October 27, 2011

aktiviti hari deepavali..

hari selasa malam tu, aqeef nak ikut abah dia g main badminton. nak pujuk punye pasal, abah dia kata esok kite mandi swimming pool. hehe.. sok pagi nye bgn tido abah aqeef ckp, pegi kolam pagi ni la, suruh siap cpt. so dlm kul 9.15pg camtu dah gerak ke pusat kejiranan presint 11. sebelum ni pernah g sekali tp waktu petang, ok la not bad tmpt nye..

mase sampai tu, aqeef dari jauh dah tersengih nmpk pool memanggil² dia, hehe.. cam biase aqeef ngan abah dia je akan berendam dlm pool. saya xde swimming suit, so xleh join sekali. :(  tgk je la keletah org mandi kekdahnye.. haha.. bayar RM2 utk dewasa dan RM1 utk kanak².. layan je la pic anak beranak ni mandi pool.. sblm ni pegi aqeef takut nak lepas. padahal dah pakai pelampung tgn tu. lelame abah dia ajar, terus dah bole kayuh sendiri, hehe..


 time ni aqeef kejar abah..


 main ape lak ni? hehe..

 seronok sampai tak nak naik ok..



note : nanti nak ajar aqeef swimming la..maklum.. mak dia dah tua ni pun takut, lalalalala....

6 comments:

MrS. F!zA said...

eh besar cm ni ke pool depan surau tu?tgk haitu mcm kecik je pool dia..ke yg ni kt tmpt tersorok skit..

AziE said...

Dah lama anak3 tak gi mandi kolam. Tunggu cuti sekolah le nampaknya.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

bdk2 mmg suka main air..apelagi dpt main pool..kan main srnok lg dia..

anak eija pun kalau dpt mandi pool..compom susah nak naik selagi kaki tgn x kecut..huhu..

eB ezrin said...

nk ikot.. hu3... eh kat ner tuh dear ? :)

Nad @ MamaZakwan said...

bestnye..
igtkan aqeef main yg kt presint 9 dpn food court tu

Nong Andy said...

Rugilah kau tak mandi Ummiaqeef.. nampak best sgt la derang mandi

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize