Monday, September 19, 2011

xtvt terjah open house kengkawan..

aduh, lately terasa kemalasan sungguh nak update blog.. ade mase kite BW je kat blog kengkawan.. tu pun x sempat terjah sume.. mood berblogging kureng lah. cuti 3 hari pun x sempat nak berehat sgt kat rumah. maklumlah ramai buat open house. x sempat nak pegi sume sbb aqeef sekarang buat perangai je.. x larat mak!

hari sabtu je pegi 4 buah rumah. tu pun sekitar kejiranan dan umah kawan opis je. berpeluh² melayan kerenah anak. alahai, dah la sik nak berdukung je, letih la gini. ngan abah dia x nak, ummi lak jadi mangsa. haritu konvoi 2 kete ngan eza tp aqeef x nak naik kete ngan abah dia lak, nak naik ngan syuhada. ah sudah, terpaksa mak dia ikut skali sbb dia tarik tangan kite. adoyai! sabo je la..

aqeef n bespren!


rumah ke-4 dia meragam² pastu terlelap. nak tido rupenye, hehe.. kebetulan dah hujan, so balik umah terus la titon.. huhu..

nota : senak perut lepas makan jamuan kat opis nih, nak keluar balik lak rasenye, haha

3 comments:

eima said...

alahai aqeef manja ye.. nk kena bg ade ni ... hihi


tp fahim mmg behave klu pegi umah org... sampai org kate anak aku paling sopan ngan pemalu ..
so senang keja mak die nk pulun kaw2 mkn...

sronok kan bulan raya ni .... mewah ngan mknan

ummiaqeef said...

@eima

x tau la sejak2 ni makin menjadi2 lak.. tension aku! asik la kene bebel..

tu la sik mkn je.. mengah dah...

~izan~ said...

4bijik sekali? bagus2...kenyang perot kan ehehe,,

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize