Friday, August 26, 2011

terjahan ke jalan tar!

semalam kan saya cuti.. saya g sogo ngan jalan tar.. malas nak ckp byk sbb xde mood nak menulis.. hehe..

ramai giler org kat sogo pepagi tu.. x kose nak bersesak² ngan mereka.. saya lalu je tgk² pastu rembat handbag kecik 1. naik tingkat demi tingkat tp hanya memandang sbb ramai sgt org. bile dah ramai org + byk pilihan jd xde arah tujuan. lagipun target nak g jalan tar je.. hehe

 pandangan dr tingkat atas. ni baru pukul 10.47 pagi..


dan hasil rembatan!

.

.

.

.

.



handbag je kat sogo yg lain sume kat jalan tar..

 baju kurung tu 3psg rm100 bak kata mrs.k.. hehe..

note : sunyinye harini.. ramai dah coti!

5 comments:

MRS. K said...

hahha.. beli jugak eh baju tu?

ummiaqeef said...

@MRS. K

ha'ah memula dr sogo aku masuk kedai ni sbb nak tembus ke jalan tar. mase nak pegi tu tgk² je sambil berlalu pastu mase balik singgah jap ingat nak amik gak sepasang. sekali je tgh pilih² tgk same jenama cam ko beli tu..hahaha.. ape lg aku bodek² ar..haha.. kawan aku amik sepasang so 4 pasang RM130.. ekekeke..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wah..beshnyer dapat handbag raye...

Ummi Eisya&Amani said...

hand bag raya..suka..suka..

e.l.i.z.@ said...

agaknya skang pas raya, dh lengang la kan hihi

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize