Tuesday, August 9, 2011

bonus raya!

sume org duk citer pasal bonus raya goment harini.. saya x tahu sbb smlm x tgk berita pun. mlm td tgh tido dgr mcm suara org ckp, 'syg dpt bonus ek?' eh..eh..terus terbuka mata. saya : mane ade? suami : eleh, dah kuar kat berita dah.. dpt setengah bulan kan, min 500? saya : ish, mane ade.. gaji skit je msti dpt 500 je.  suami : bole la bayo skit duit langsir? saya : (terus pejam mata semula).. hahahaha...

smlm berbuka paprik ayam + daging, sup tulang smlm + telur dadar cili api + kuih muih (beli) + air soya (beli).. blm sempat snap gambar incik hubby dah dtg kat meja makan, haha.. segan nak snap dpn laki, kang dia kata poyo je amik² gambo ni, hahaha.. ingat nak buat onde² smlm tp x sempat. sampai umah dah lambat smlm, jem x hingat.. tensi la!

tp kan mase tgh² masak tu mcm ade nmpk bayang² org mengintai kat dapur. ish, tgk² rupenye menatang ni.. cet! terkejut mak!

aqeef punye keje la ni otomen dia dah kuar dr dapur..

note : nak amik baju raya kat taylor x pegi².. jgn dia jual sudah..haha

8 comments:

eima said...

hahaha cuak..cuak....

~izan~ said...

Alhamdulillah..rezeki kamu semua =)

ottomen tu puasa gak kot,dia intai apa la ummiaqeef masak hihi

eB ezrin said...

wahhhh.. musti u dpt byk eh? nak wit rayer :)

ummiaqeef said...

@eima

haha..sabo je la..ku ingat ade org ngintai..kehkeh..

ummiaqeef said...

@~izan~

syukur..ade gak duit tambahan buat raya..hehe..

tu la pasal..sbuk je tau..hihi

ummiaqeef said...

@eB ezrin

xde la byk sgt tp bole la buat tambah² persiapan raya..huhu.. ;P

♥mama eza♥ said...

perghh seram jek otomen tuh..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

terkejut aku!

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize