Wednesday, July 20, 2011

kesinambungan entry wordless wednesday..

kesinambungan dari entry wordless wednesday tadi, ade rakan komen pasal sijil yg saya dpt tu..


fyi, ni bukan sijil APC ye.. ni sijil penghargaan bagi pegawai / kakitangan yang dapat markah prestasi 90 ke atas tapi x dapat APC, hehe.. saya pernah dapat APC mase pregnantkan aqeef tahun 2008. yg ni just sijil penghargaan je.. ramai gak yg dapat berdasarkan markah prestasi. harap saya dapat kekalkan prestasi mcm ni sehingga ke pencen nanti, ekeke.. 

note : agak² tiap² kali kalau dapat bole redeem ngan duit x? hahahaha... sengal lah kau roxy!

4 comments:

eima said...

o0o ... baguih nye opis ko .. klu opis aku ni .. tak dak maknanye nk buat...

Ila said...

kalau dapat redeem ngan duit mesti best kan...hehehe...

MrS. F!zA said...

mak aihh bgusnya dpt utk org yg xdpt APC..kita thn ke 3 keje mmg lum dpt lg lg lah APC..hahaha

sumysya said...

x nah aku jupe lg ofis bg sijil ni utk 90 markah ke atas...& for ur info...x tau pun sape dpt markah 90 ke atas...bos tk bgtau langsung...aku pun tk tau markah aku brape thn lepas...

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize