Tuesday, June 21, 2011

ini bukan ultraman..

x tahu topeng apa ni, yg pasti bukan ultraman feberet dia tu, hehe..
bile dia pakai topeng ni, kena buat² takut la konon.. *tanjat boboi*
siap buat peace lg.. apa pun x boley *jambu*


note : macam2 hal budak sorang ni..sekarang sentap cara baru. kalau tegur mula la campak brg yg ada di tangan, pastu duduk kat lantai, best kan? 


11 comments:

eima said...

fahim takut pakai topeng tp die suka otomen ...
bleh la diorg nih berlawan jgn bergado sudah ...

cikgu sampai bila tak dak ek ... risau la ...

Anonymous said...

ermmm, same la mcm faris...klu x dpt ape yg dia nk or kite tegur dia mula la memberontak...siap cubit kite plak lg..geram jer rase...klu g mane2 msti ade jer barang yg dia nk pau...x dpt mengamuk...huhuhuh

Ummi Eisya&Amani said...

mak oi..takutnya..hihi..

MrS. F!zA said...

takutnya aunty!! hahahaha

ummiaqeef said...

@eima

otomen mmg feberet aqeef no.1 tp yg tu bukan topeng otomen, ape ntah aku pun xtau..

cikgu tadak? x paham..

ummiaqeef said...

@Anonymous

mmg sebijik ar cam aqeef..dah la lahir selang sehari, perangai pun sebijik..aku slalu gaduh ngan dia..hahaha

Nens Collection said...

wahh..tatottnye..hehe..mainan budak lelaki..nnt turn ank sy plak mintak topeng..hikhik

Puan Kutu said...

wah ank sy pun minat ultraman.tp topeng camtu dah byk kali beli,semuanya berkecai..

eB ezrin said...

oo mak cot.. terperanjat auntie tau... otomannnnn ;p

♥ mama eza ♥ said...

same jek ngan syuhada skang ne...suke baling barang kalo marah pastu duduk atas lantai nanges kuat2...

eima said...

@ummiaqeef

cikgu alin .. tertinggal plak alin tu ...huhu

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize