Thursday, June 9, 2011

aqeef kena geget??

semalam lepas incik hubby mandikan aqeef, dia suruh tgk kat lengan aqeef. aqeef pun dtg tekedek² dtg dapur tunjuk.. tgk² ada kesan gigitan di situ..



saya tanye, sape buat? aqeef jwb, 'awan (kawan) wat..' saya tanya lg, nama dia sape? aqeef jwb, 'ama(nama)..ama..ama..' sampai ke sudah x jawab nama..hahaha.. bese la tu dah campur reramai tu msti la gaduh² berebut² brg ke ape kan. cam kat rumah saya yg slalu gaduh ngan dia, kehkeh..


12 comments:

eima said...

kesian nye... fahim pun kena jugak ari tu .. kat pergelangan tgn ... kesian aku tgk...sampai skrg masih ade kesan parut lagi ...

aku dah pesan ngan fahim klu kawan nk wat die ckp mama ayim marah kang...mama ayim garang ... hahaha

aku pun pesan gak kat die jgn buat org ..klu tak mama babap ayim ... mama kan garang....

♥mama eza♥ said...

auni pon ade kesan gegetan jugak kat lengan die smlm....

eB ezrin said...

braper kali dh eB dgr psl kena gigit kat taska etc nih... adeiii... risau...

shinnaz said...

perghh..gegetan cinta niii..haha. minta cikgu pantau la weh..tiap2 hari kena geget kang aku geget bdk yg suka geget tu kang! haha.

ummiaqeef said...

@eima

itu la, x tau la aqeef melawan balik or dia nangis..dia ni kalau org buat dia mmg nak nangis je kejenye.. hehe..

balik umah dia x ckp, kite yg perasan sendiri. ni pun smlm abah dia yg nampak..

ummiaqeef said...

@♥mama eza♥

ntah2 aqeef geget auni, auni geget aqeef, hahahaha

ummiaqeef said...

@eB ezrin

bese la budak kan ramai, lg2 sebaya dia ni mmg melasak duk gaduh2..mmg berpotensi nak kene..

ummiaqeef said...

@shinnaz

itu la, puas aku tanye sapa nama budak tu, dia x nak ckp.. haih!

MrS. F!zA said...

biasalah budak2 kan..msti ada jgk kt taska yg jnis gigit..jgn gigit smpai kuar darah sudah..sian budak2...aqeef takut kot nk bgtau nama budak gigit dia tu..

Ila said...

la,siannya aqeef..tapi baik tu tak tahu nama penyerang...hehehe

Ada Dalina said...

awan geget xper jgn cekgu geget...huhu
budak2 biasalah....jgn smpai parah udah ler kan...
aqeef kat strong! ;)

eima said...

untung fahim sbb fahim kaki ngadu ... tu pun jenuh gak aku nk train die pandai ngadu

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize