Monday, May 23, 2011

hasil karya aqeef..

kat rumah tu dah ade beberape buah buku kaler yg dapat sticker kat dalamnye tu. buku mickey mouse, ben10, pooh dan terbaru ultraman..dan merasalah dia tepek sticker2 tu kat menan2 dia. ini hasil karya utk minggu ini..
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


kesian kan? lori ni x bersalah..

9 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

leh geng dengan balqis la ni, suka main tampal2, habis semua menan dia tampal

eima said...

kire ok la tu die tempek kat ctu .. centek je lori die ...

fahim ari tuh sbb die slalu tempek kat muka ... ateh die suruh tempek kat cermin rumah....gile ajar budak wat gitu ...
vandalisme .... amarah aku tau tak ...
bila nk pindah aku sakit nk ngopek sticker tu dr cermin ....

eB ezrin said...

ha ha ha... ok ar... kretip ;p

ummiaqeef said...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥

tu kat lori kecik, kat kete besar dia pun penuh..kat beg..basikal dan memacam lg..

ummiaqeef said...

@eima

haha..tau xpe..kat beg skolah dia tu penuh dah dia tampal. kalau tercabut sticker tu masih berbekas gamnye..

ummiaqeef said...

@eB ezrin

hehe..asal boleh je tu..ajar dia tampal kat menan dia je..

MrS. F!zA said...

hahaha mmg kreatif..ok la tu jgn ditampalnya kt baju ummi sudah..darwisy kita bg pen dia p conteng blkg bontot mamanya..msa tu pakai baju kurung..huhuhuh

sumysya said...

ok lar tu...anak aku gi tampal kat bdn dia,,,pastu bazir je kena buang

♥mama eza♥ said...

si syuhada tampal kat lantai, pastu dinding umah...

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize