Wednesday, December 22, 2010

muvie date tonite!

mlm ni ade ngedate sama abah aqeef tgk hantu kak limah. mau hangkut aqeef sekali. org lain dah lame tgk saya baru tehegeh² nak tgk. haha. ade ku kesah? seb baik hari ni punye tiket murah,dah booked hari isnin lg. kirim kat kawan suruh belikan,kebetulan dia soping kat alamanda. sanggup dia el nak soping baju,keji sungguh!


nota ummiaqeef : harap aqeef behave tgk citer antu,hahaha..antu la sgt..

7 comments:

LyNn HaMzAh said...

dah puas juga mengajak qistina tgk sama...tp dia x mau arr...x pasal2 nanti rugi jer tiket...

Pn. Zana said...

sy pun xtngok lagi ..hope aqeef behave yer..have fun !!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

selamat ketawa terbahak-bahak! hehe

mama_auni said...

hehehe..enjoy da muvie..huhu..gelak sakan..

ummiaqeef said...

@LyNn HaMzAh

hihi..aqeef kalau kat rumah suke layan citer antu tp takut,duk diam je sebelah kite..harap dia behave..hehe

ummiaqeef said...

@Pn. Zana

hihi..hopefully..nanti update..ekekeke

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

huhu..mesti menangis aku gelak nanti..wakakakaka

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize