Monday, December 6, 2010

geli lah! ape ni gigit-gigit?

haha..tajuk x hengat..sampai sekarang saya masih merasa kegeliannye..hahaha..geli apakah?
gara² therapy kaki ni..

.
 
.

.

.

.

.

.

.

.


ini bukan kaki saya. ini kaki suami ye.
malu nak publish kaki sendiri coz seksi banget..
ops..terlebih sudah.

dah lame teringin nak torai buat terapi ni. jumaat lepas pegi jj equine. makan²..jalan² ternampak kolam terapi ni masih buka. so saya dan suami pakat nak cuba. sekali masuk kaki terus ikan² tu geget²,eww! geli lah! saya x tahan gelak. suami diam je xde perasaan. saya asik angkat² kaki sebab ikan tu banyak geget kaki saya. kaki saya byk kuman kah? hahaha. ade akak duduk kat situ tanye, 'geli ke dik?'. saya sambil gelak ckp, 'geli sgt..' pastu dia tanye lagi, 'nape ikan byk kat kaki adik?' (coz kat kaki suami x sebanyak kat kaki saya)..uwaaa!! nak nangis dgr soalan akak tu. suami tlg jwb,'kaki dia byk daki'..cis! jawapan yg agak menjengkelkan..aqeef tgk je,dia x mo hulur kaki,xtau la dia geli or takut. hehe

nota ummiaqeef : esok cuti nak pegi mane ek?

5 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

geli ke?..
heheheh, tingin gak nk wat ni..
tp takut ikan plak mati pas makan daki² yg berlambak.. =P

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...sabar jer la suami kamu tolong jawab macam tu...esok nak bawa anak gie zoo johor la...

ummiaqeef said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

haha..xde matinye..dia mmg kejenye makan bendasing tu..hihi..cube la..gerenti tergelak je sampai habis masa..hehehe

ummiaqeef said...

@LyNn HaMzAh

dia mmg gitu..hehe.. tu la mcm nak bawa g zoo tp zoo negara dah pegi.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

geli ke??
hihihi, tingin gak nk wat theraphy ni.. :P

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize