Tuesday, December 14, 2010

entry for today...

x suke la kemas meja kat opis ni, bile kemas kejap je nampak kemas, pastu ade lg dokumen² buat menyemak meja. mcm² khazanah ade, stationery, mug, fail, notebook, lotion, mcm² lg.. esok ade pegawai keselamatan nak buat lawatan mule la sorok² dokumen² x berkenaan dlm laci, dlm drawer, dlm tong sampah?

stress tgk kertas² melambak kat tepi meja ni. bile dah clear, esok lusa ade lg. haih! bos xde, bilik bos camane nak kemas? kunci kat dia. esok pandai² la bos kemas yek. haha. nasib dpt bos yg sempoi. sume dokumen humban dlm lemari dan bawah meja. sempoi kan? tgk meja clear je,bersih...cube pegi sebelah dia dah tgk bawah kaki? pitam!!

k la,nak sambung kemas.

~lunch merangkap high tea~
(donut topping almond + milo panas)



2 comments:

::Mamalyna:: said...

ape nie.. tak mo pandang!!! nanti perut mintak!!!

ummiaqeef said...

@::Mamalyna::

sesekali ape salahnye kan...hehehe

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize