Monday, November 22, 2010

mode : tidak bermotivasi coz dah cuti 5 hari

hai kawan²,
hari ni sgt lemah,bgn tido-kejap duduk-kejap baring-duduk-dan-baring lagi.
angin sepoi² bahasa bertiup masuk ikut celah tingkap rase seram uolls..
mcm cerita² hantu tu. aqeef dah tau ckp,'tu'(antu) kalau tgk cerita antu.hehe
mata pun mcm ditiup² x mau celik..cargas! cargas!
terus mandi-solat-bersiap-hantar aqeef-pegi keje..

lame dah x update blog sejak cuti raya haji itu hari.
saya raya di rumah mil dan petang tu x disangka² gerak balik ke johor.
owh, suami saya baik hati walaupun saya dah merajuk coz dah petang sgt baru nak gerak.
pukul berapa nak sampai? lewat malam bukan? alasan : mau tido dulu,tu bukan tido tp pengsan namenye,kul 5.30 baru bgn.

sampai kg hari rabu mlm tu dlm pukul 10lbh. yeay! saya buat surprise!
sume org x sangka saya balik..huhu..yg paling teruja si aqeef sbb jumpa cousin² dia.
kul 12 mlm pun x tido lg ye,jenuh nak menidokan dia. sampai nangis² x mau tido. haiya!
selama 3H 2M je kat sane. coz jumaat dah balik putrajaya.
ambil adik ipar yg mengajar di kolej berdekatan kg dan terus balik.
sepanjang perjalanan yg mengantukkan dan saya terlelap.
sian suami drive sorang²,aqeef yg good boy coz tido sepanjang perjalanan.

sabtu dan ahad berada di putrajaya. rutin harian seperti biase.
dlm hati kate, lamenye x pegi keje.
bile dah tiba hari keje, eh,malasnye nak keje..nape ek?

pagi ni sarapan nasi goreng pedas + milo panas = berapi!
oklah, x mau merapu panjang².
huargh!~sambil mengeliat~ bestnye..

cau-cin-cau

nota ummiaqeef : suami ngelat,dpt mc pula hari ni,cherry berry..

4 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

malas kan nak pergi kerja..huwaa!

Sidratul Muntaha said...

samalh kita
boring tahap gaban nih n ngantuk tahap dewa!

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

tau xpe..berat mata nak bukak..

ummiaqeef said...

@Sidratul Muntaha

hehe..malas nak buat keje la..seb baik bos xde..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize