Tuesday, November 2, 2010

jom makan buah-buahan tempatan..

saya suka makan buah-buahan tempatan..
mcm buah pisang, mangga, dokong, buah naga dan bermacam2 lagi..
ptg tadi ummi saya belikan buah naga aka dragon ball  fruit di pasar tani.
saya suke makan buah naga ni walaupun mulut saya akan kena warna merah buah tu,hihi..


 buah naga yg sudah dipotong-potong kecil..

 mkn dgn garfu ye utk elakkan tangan kena kaler merah buah tu..



 mau ka?


 lambat sgt nganga la,saya suap kat mulut sendiri je la..yum..yum..



ok,saya sudah mengantuk dan nk tido..nite!




No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize